dinsdag 13 maart 2012

20 Heetste haartrends van 2012 - 15 t/m 20

20 Heetste haartrends van 2012 - 15 t/m 20

Monet Mazur's kapsel - Nr. 16
 Monet Mazur's kapsel 2012
Ik ben zo verliefd op schouderlang golvend haar, dat ik het nog een kaar laat zien  in de versie Monet Mazur's hier. Ik begeer dit kapsel. Waar ik van hou is de Beachy stijl, maar op een onverwachte lengte. Gewoon, absoluut, moeiteloos ... prachtig!

Kristen Wiig's kapsel - Nr. 17
Ombre, Kapsel van Kristen Wiig's

Een van de heetste haarkleuren van het moment is "ombre", een Frans woord dat letterlijk betekent de schaduw van een gradiënt. Je zult hier op merken dat voormalige blondine Kristen Wiig haar wortels donkerder zijn, terwijl het haar lichter is midschacht - alsof de zon natuurlijk het haar lichter heeft gemaakt in de zomer en toen herfst langskwam het haar is gegroeid en ... goed je begrijpt me wel.
Dit is letterlijk de heetste haarkleur van het seizoen.

               Gaia Bermani Ameral's kapsel - Nr. 18

Gaia Bermani Ameral's kapsel 2012

Ik ben dol op dit kapsel en de kleur van het model Gaia Bermani Amaral. 
Als ik bruin haar had, dan zou dit de kleur zijn die ik zou ambiëren.
Om dit kapsel te krijgen vraag voor een zware pony die begint op de hoek van de ogen.De uiteinden van de pony moeten met een scheermes gesneden te zijn, zodat ze niet te zwaar vallen. De rest van het haar heeft lange face-framing lagen.

           January Jones boblijn kapsel - Nr. 19
January Jones boblijn 2012

Het is een eenvoudige stompe snit, maar op een of andere manier werkt het zo goed op January Jones. Nogmaals, schouderlange kapsels zijn een super hotte haartrend voor 2012 en ik hou deze stijl die Jones gezicht flatteert. Deze stijl werkt het beste op dik steil haar. Op golvend of krullend haar, het kan lijken als een piramide. Er zijn een paar lange lagen rond haar gezicht.

Blunt Bangs boblijn kapsel - Nr. 20
Blunt Bangs Boblijn 2012
Een pony kan een meisje's beste vriend te zijn: Ze verbergen een rimpeligevoorhoofd, een groot voorhoofd, een kort voorhoofd en ze kunnen je er jaren jonger laten uitzien.
De Blunt pony is erg populair dit jaar en deze bijzondere uitstraling gecombineerd met lange golven en een prachtig rode kleur schreeuwt "sirene" voor mij. 


Om de perfecte kleur rood te krijgen, is het belangrijk om een foto mee te brengen in de salon  van de kleur die je nastreeft. 
NYC salon eigenaar Eva Scrivo vertelt in haar geweldige nieuwe boek "Eva Scrivo over schoonheid" over de tijd dat een klant  een foto van een Ierse Setter meebracht om aan te tonen welke exacte rode haarkleur ze wou. Haha, een foto van een hond kunnen jullie je het voorstellen? Dit kapsel is niettemin een hotte haartrend van 2012!


In mijn volgende post ga ik het uitgebreid hebben over de boblijn! 
Mijn artikel over de boblijn 2012 kapsel kan je hier lezen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten