zaterdag 10 maart 2012

20 heetste haartrends van 2012 - 1 t/m 5

De 20 "heetste" haartrends van 2012
Hallo dames, in de komende blogartikelen geef ik jullie een kijkje op de 20 heetste haartrends van het jaar 2012. Met deze haartrends maak je absoluut de blits dit jaar! Ik heb de kapsels verspreid over 4 blogartikelen. In dit blogartikel vindt je de heetste 5 haartrends van 2012!

NR1. Haartrend 2012 "Jennifer Aniston"
Hotte haartrend 2012: Jennifer Aniston's haar.
Misschien is dit het heetste kapsel van 2012, De schuine / lange Jennifer Aniston's bob ziet er geweldig uit op alle gezichtsvormen.


Hier is waarom het werkt voor iedereen: Deze cut verzacht de bepaalde kin die zo vaak wordt gezien op een hart-vormige gezicht, maar bagatelliseert de rondheid op een rond gezicht, en zorgt ervoor dat het een lang gezicht niet te lang maakt. Je kan niet fout gaan!

Dus hoe zorg je er nu voor dat je kapper dit kapsels precies zo kan knippen? Volg deze aanwijzingen:

  1. Neem een foto mee van het kapsel (bovenstaande dus ;) )  Een verklaring van dit kapsel gaat niet werken.
  2. Vraag naar stukjes lagen die langer zijn aan de voorkant", zegt kapper Matt Fugate in Allure magazine van deze maand.
  3. Vertel je stylist je wilt dat het 1 1/2 cm korter is aan de achterkant dan aan de voorkant.
  4. Leg uit dat je de uiteinden wilt laten pieken (bereik je met een scheermes).

    Dit kapsel is de heetste haartrend van 2012!
NR2. Haartrend 2012 "Catherine" 
Hotte haartrend 2012: Catherine de Cambridge adelijke.
De voormalige Kate Middleton is nu een regelrechte beroemdheid sinds haar lente huwelijk met prins William en de wereld heeft een nieuwe prinses gevonden om naar te kijken. 
Ze behandeld al deze aandacht opmerkelijk goed vindt ik - de perfecte essentie van gratie en gemak - op zowel haar trouwdag en haar grand tour door Canada en Los Angeles in juli 2011.
De wereld is betoverd door haar conservatieve-nog-chique mode keuzes, evenals haar weelderige, bruin haar, bijna altijd versleten en gekruld, zoals hier te zien. Daarom heb ik dit kapsels als 2e tot een hete haartrend van 2012 gekozen! 

Nr.3 Haartrend 2012 - Ashlee Simpson
Hotte Haartrend 2012 - Ashelee Simpson
Dit kapsel behandel ik ook in mijn kort blond kapsel blogartikel!

Nr.4 Haartrend 2012 - Adrianne Palicki's
Hotte Haartrend 2012 - Adrianne prachtige blonde haar
Schouder-lengte kapsels zijn super hot voor 2012 en dit kapsel is een van mijn favorieten. Ik hou van de manier waarop de stylist een lange bob wilde en hij maakte het super sexy met een paar krullen met een krultang. Dit is precies hoe ik wil dat mijn haar is!
....Zucht....

Om deze look na te maken, koop een strand spray en spuit je haar helemaal over (heb ik net gekocht Fredric Fekkai strand van spray en love it), Stop met sprayen ongeveer een centimeter uit de wortels. Je kunt föhnen of  je haar drogen gewoon door de lucht, maar de sleutel van dit kapsel is om wat stukken van je haar om de krultang te winden. Een echte haartrend van 2012!


Nr5. Haartrend 2012 - Black lively's kapsel
Kapsel van Black Lively
Blake Lively heeft het meest begeerde kapsel in Amerika. Jarenlang droeg ze lang, weelderig haar dat de meeste vrouwen alleen maar kunnen krijgen via extensies. Ik bedoel, ik heb dik zwart haar maar als ik het net zolang als haar lengte zou proberen zou mijn haar nooit zo vol en veerkrachtig worden, zelfs al had ik de meest meest fantastische styliste en hun producten ten dienste voor mijn haar.
Black Lively is vooral bekend om haar blonde haar, Ze koos echter onlangs voor rood vanwege een nieuwe film.
Haar kapper kreeg naar verluidt deze geweldige schaduw doordat hij het rode haar ontrolereerde van Lively's neefje en nichtje, die Black Lively meebracht toen ze haar haar gingen kleuren.

Dit zijn de 5 heetste haartrends van 2012! In mijn volgende blogpost zal ik jullie de volgende 5 laten zien.

Groetjes,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten